Strona archiwalna

Uwaga! Uczelnia WSB Merito w Warszawie z dniem 1 listopada 2023r. została przekształcona w filię Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu. Ta strona Biuletynu Informacji Publicznej Uczelni WSB Merito w Warszawie ma charakter archiwalny. Aktualne informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu pod linkiem: https://bip.poznan.merito.pl/

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
Strona internetowa Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Uczelnia WSB Merito w Warszawie

Projekty dofinansowane z funduszy zewnętrznych

Uczelnia szeroko dostępna
WSB Warszawa – Uczelnia szeroko dostępna (POWR.03.05.00-00-A019/20)

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Uczelnia dostępna II.

Celem projektu jest wzrost dostępności Uczelni WSB Merito w Warszawie dla osób z niepełnosprawnościami przez wdrożenie modelu systemowych rozwiązań.

Główne rezultaty projektu:
  • powołanie Pełnomocnika Rektora ds. studentów z niepełnosprawnością
  • zniwelowanie barier dostępności siedziby Uczelni
  • zakup specjalistycznego sprzętu i oprogramowania
  • wdrożenie procedur, dokumentów, regulacji wewnętrznych oraz dostosowanie procesu dydaktycznego
  • organizacja szkoleń w zakresie podnoszenia świadomości i poziomu wiedzy pracowników dydaktycznych i administracyjnych

Czas trwania: 01 grudnia 2020 – 31 grudnia 2023

Wartość projektu: 2 886 450,55 zł
Wkład z funduszy europejskich: 2 432 700,52 zł

 

Praktyczne Studia i Nowoczesne Zarządzanie
Praktyczne Studia i Nowoczesne Zarządzanie – zintegrowany program rozwoju uczelni (POWR.03.05.00-00-Z027/18)

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na Zintegrowane Programy Uczelni – Ścieżka I.

Celem projektu jest wsparcie zmian organizacyjnych i podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego.

Główne rezultaty projektu:
  • dofinansowanie pełnego toku studiów na kierunku Zarządzanie i Psychologia w biznesie, w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym, od pierwszego semestru roku akademickiego 2019/2020
  • dofinansowanie przedmiotów specjalnościowych na kierunku Administracja, Ekonomia i Turystka i Rekreacja, w trybie niestacjonarnym od trzeciego semestru roku akademickiego 2020/2021
  • dofinansowanie pełnego toku studiów na kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne, w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym, od pierwszego semestru roku akademickiego 2020/2021
  • szkolenia podnoszące kompetencje studentów, wykładowców i pracowników administracyjnych Uczelni
  • zakup wyposażenia IT
  • badania jakościowe studentów i pracodawców
  • konsultacje doradcy zawodowego

Czas trwania: 01 lipca 2019 – 31 grudnia 2023

Wartość projektu: 7 565 303,52 zł
Wkład z funduszy europejskich: 6 573 236,99 zł

 

Innowacyjne kształcenie oraz cyfryzacja

Innowacyjne kształcenie oraz cyfryzacja – zintegrowany program rozwoju uczelni na rzecz rozwoju regionalnego (POWR.03.05.00-00-ZR03/18)

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na Zintegrowane Programy Uczelni na rzecz Rozwoju Regionalnego

Celem projektu jest podniesienie kompetencji osób biorących udział w edukacji na poziomie wyższym, odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.

Główne rezultaty projektu:
  • dofinansowanie pełnego toku studiów na kierunku Finansowanie i rachunkowość, Informatyka, Logistyka w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym, od pierwszego semestru roku akademickiego 2019/2020
  • szkolenia podnoszące kompetencje studentów, wykładowców i pracowników administracyjnych Uczelni
  • zakup wyposażenia IT
Czas trwania: 01 lipca 2019 – 31 grudnia 2023

Wartość projektu: 7 081 933,27 zł
Wkład z funduszy europejskich: 6 153 250,90 zł


Feel like you belong
Feel like you belong – przygotowanie instytucjonalne Uczelni WSB Merito w Warszawie do przyjmowania studentów zagranicznych i ich integracji ze społecznością akademicką (PPI/WTP/2020/1/00047)

Projekt realizowany dzięki finansowaniu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland. 

Źródło finansowania: budżet państwa


Celem projektu jest wzrost potencjału międzynarodowego Uczelni WSB Merito w Warszawie w obszarze przyjmowania i obsługi studentów zagranicznych.

Główne rezultaty projektu:
  • wzrost potencjału międzynarodowego Uczelni WSB Merito w Warszawie w obszarze przyjmowania i obsługi studentów zagranicznych w okresie 01.06.2021-31.05.2023
  • zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia uczelni
  • usprawnienie obsługi studentów zagranicznych uczelni
Czas trwania: 01 czerwca 2021 – 31 maja 2023

Dofinansowanie: 230 500,00 zł
 

Erasmus+ to program Unii Europejskiej wspierający wymianę edukacyjną. 

Celem projektu jest wzrost umiędzynarodowienia Uczelni oraz podniesienia kompetencji pracowników administracyjnych oraz naukowych. 

Główne zadania/rezultaty projektu:
  • realizacja wymiany międzynarodowej studentów w celach edukacyjnych
  • realizacja wymiany międzynarodowej studentów w ramach praktyk zawodowych
  • realizacja wymiany międzynarodowej pracowników naukowych w celach edukacyjnych
  • realizacja wymiany międzynarodowej pracowników administracyjnych w celach odbycia szkoleń zawodowych
Czas trwania: 01.06.2022 - 31.07.2024

Dofinansowanie: 32 080 EURO (149 207 PLN)

Data wytworzenia: 17.04.2023
Opublikował w BIP: Mmisztalska
Ostatnio zaktualizował: Małgorzata Ryżko
Data ostatniej aktualizacji: 18.04.2023 11:52
Liczba wyświetleń: 701